Algemene Leden Vergadering 2022 en Feestavond uitgesteld

Woensdag, 5 januari 2022

Met de maatregelen m.b.t. COVID-19 zoals bepaald door de overheid kunnen we niet anders dan de Algemene Leden Vergadering die gepland staat voor 28 januari uit te stellen. De Feestavond die gepland stond in 2021 was al uitgesteld.

Zodra de maatregelen versoepeld worden plannen wij een nieuwe datum in voor beide activiteiten en zullen dit via de website en andere communicatiekanalen bekend maken.

Wij blijven wij ons best doen om u zo veel mogelijk op de hoogte te houden van ontwikkelingen binnen Visscherslust Waalwijk. U leest dit via onze nieuwsbrieven, per mail, op onze website en via Facebook.

Voor nu geniet van het vissen en zorg goed voor jezelf en elkaar.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur Visscherslust Waalwijk