24 UURS KARPERKOPPELWEDSTRIJD DRONGELS KANAAL

Dinsdag, 30 april 2024

Op 14 en 15 september organiseren we samen met HSV Altijd Beet uit Vught en HSV Heusden een gezamenlijke karperkoppelwedstrijd op het Drongelskanaal.

Het strijdtoneel zal plaatsvinden op het Drongelens Kanaal, waar er 24 uur gevist zal worden in het stuk kanaal van Drunen tot aan Vught.

Van iedere vereniging kunnen er 8 koppels deelnemen, we vissen dus met 24 koppels in totaal.
Naast de uitdaging en gezelligheid, is er ook een mooie prijzenpot te verdelen, alle reden dus om je zo snel mogelijk in te schrijven.

De inschrijving opent op 1 mei en sluit op 1 juni. Je kunt je inschrijven via karperafdeling-visscherslust@hotmail.com

Om deel te mogen nemen moet je lid zijn van HSV Visscherslust. Inschrijving gaat op basis van volgorde van inschrijving. Indien het aantal plaatsen dat Visscherslust beschikbaar heeft vol is kom je op de wachtlijst te staan en gaat deelname op basis van loting van eventuele vrije plaatsen van de andere verenigingen.

De inschrijving bedraagt € 20,= per koppel en dient vooraf betaald te worden.

In het bijgevoegde wedstrijdreglement kun je alle informatie vinden aangaande de wedstrijd.
We hopen jullie 14 en 15 september allemaal terug te zien aan de waterkant!!