Jeugd karper evenement 2022

jun 2022

Op zondag 12 juni was het dan zover. De jeugdkarperdag georganiseerd door de karperafdeling van Visscherslust Waalwijk.

Waalwijks Kampioenschap witvissen

sep 2020

Op zaterdag 5 september heeft het Waalwijks kampioenschap witvissen plaatsgevonden. Visscherslust, Maar Geduld hebben en de Maasmond streden om de bokaal.

Karperuitzetting Roeivijver Waalwijk

nov 2019

Na de eerste uitzetting eind november 2018 heeft op woensdag 6 november 2019 een tweede uitzetting plaatsgevonden. Hier vinden jullie een aantal foto's van de vissen en de uitzetting. Mocht je een karper vangen die je herkent op een van de foto's, laat dit ons weten!

Visscherslust 100 jaar - Feestavond

jun 2019

💯 HSV Visscherslust 💯 HSV Visscherslust bestaat 100 jaar en dat vieren we. Onder het genot van een biertje en wijntje praten we over vroeger. De historie van Visscherslust komt voorbij op een film waar oude foto’s worden getoond. Een heerlijk koud- en warm buffet, jubilarissen worden gehuldigd en vrijwilligers worden in het zonnetje gezet. Een heerlijke avond, samen met onze leden waar daar doen we het voor. Op naar de tweede 100 jaar HSV Visscherslust! 💯

Jeugdwedstrijd 2018

sep 2018

De jeugd van Visscherlust heeft ook weer goed gevangen dit jaar. Vissend op andere wateren dan in 2017 heeft tot een prima resultaat geleid. Dank aan HSV de Maasmond op het mogen vissen op hun water, altijd mooi dat we dit kunnen organiseren!

Waalwijkse jeugdkampioenschappen 2018

jun 2018

Op zaterdag 30 juni hebben de Waalwijkse jeugdkampioenschappen weer plaatsgevonden. In een heerlijk zonnetje werd gevist op het Stukske te Waalwijk.

Nederland Belgie

mei 2018

Het twee jaarlijks evenement waarbij de bevriende visclub "Moet en Geduld Hebben" uit Zandhoven (BE) een gezellige dag komt vissen bij Visscherslust in Waalwijk.