Afgelast - Karperkoppel wedstrijd

Maandag, 6 augustus 2018

Helaas moeten we melden dat de gepland karper koppelwedstrijd van aankomend weekend 11-12 augustus wordt afgelast. De waterstand in het Drongels kanaal staat momenteel op een dieptepunt, zeker een meter lager dan normaal. Deze lage waterstand maakt niet niet mogelijk om een wedstrijd te vissen, laat staan dat dit goed is voor de vissen.

Over de lage waterstand is inmiddels gesproken met het Waterschap en de Gemeente Waalwijk. Ze doen momenteel wat in hun vermogen ligt. Het water in het kanaal kan niet worden verhoogd zolang er geen water uit de lucht komt vallen.

De wedstrijd wordt verplaatst naar later dit jaar, wanneer de waterstand weer op normaal niveau staat. We zullen hierover tijdig berichtgeving doen via facebook en de op website van Visscherslust.

Dank voor jullie begrip,
Karperafdeling Visscherslust