Jeugddag op zondag 16 mei 2019

Zaterdag, 4 mei 2019

Op zondag 16 juni organiseert de Karperafdeling van HSV Visscherslust Waalwijk een jeugddag voor het vissen op Karper. Tijdens deze leerzame dag kun je onder begeleiding van een aantal ervaren vissers zelf proberen één of meerdere van de recent uitgezette karpers te vangen. Vissen met de method feeder of statisch met boilies, alles kan!

De karpers zijn door de 3 Waalwijkse hengelsportverenigingen. H.S.V. Visscherslust, H.S.V. de Maasmond en H.V. Maar Geduld Hebben in overleg met de Gemeente Waalwijk en het Waterschap de Brabantse Delta uitgezet in de Roeivijver bij het Lido in Waalwijk.

Deelname: GRATIS

Leeftijd: t/m 18 jaar (ben je wat ouder of een beginnende visser ben je mits voldoende plaats uiteraard ook welkom, neem hiervoor contact op met onderstaand e-mail adres).

Voor iedere deelnemer die zich voor 8 juni opgeeft is een goodiebag beschikbaar.

Wil je jezelf opgeven of meer weten over deze Jeugddag samen vissen op karper, neem dan contact op met karperafdeling-visscherslust@hotmail.com of kijk op de facebook-pagina van Karperafdeling Visscherslust Waalwijk.