Karper-koppel-wedstrijd aan het Drongelskanaal

Dinsdag, 13 augustus 2019

De eerste karperwedstrijd voor senioren gaat van start. Van zaterdag 28 op zondag 29 september vind de eerste karper-koppel-wedstrijd plaats aan het Drongelskanaal in Waalwijk.

Op een lengte van 1400 meter gaan een 8-tal koppels de wedstrijd met elkaar aan. Van recente karpervangsten op het Drongelskanaal is momenteel niet veel bekend wat zowel voor de karpervisser als de organisatie een verrassing gaat worden.

De inschrijving start op zondag 1 september via de aanmeldpagina op de website van H.S.V. Visscherlust Waalwijk.