Nieuwe karperuitzetting op de Roeivijver in Waalwijk

Zondag, 10 november 2019

Het is alweer bijna een jaar geleden dat de eerste karper uitzetting op de roeivijver van het Lido in Waalwijk heeft plaatsvonden. Er kwamen regelmatig vangstmeldingen bij ons binnen, de eerste visjes werden gevangen

Nog niet veel maar enkele vangsten van de nieuwe lichting werden gemeld. Tijdens de jeugd karperwedstrijd viel het erg tegen, geen enkele vis kwam op de kant. In overleg met vereniging HSV de Maasmond, HSV Maar Geduld Hebben, HSV Visscherslust en de Gemeente Waalwijk is besloten een nieuwe uitzetting te doen.

Op woensdag 6 november heeft deze nieuwe uitzetting plaatsgevonden. Zie hier een paar foto's van de vis uitzetting.