Erik Hakvoort versterkt de karperafdeling van Visscherlust Waalwijk!

Woensdag, 11 maart 2020

Per 1 februari j.l. is de karperafdeling versterkt met de komst van Erik Hakvoort.

Erik is al jaren lang een bekend gezicht in de karperscene, heeft menige zware karpers gevangen en diepgaande kennis van de karperrassen.

Een korte introductie van Erik:
Hallo ik ben Erik Hakvoort, gepassioneerd karpervisser, getrouwd en vader van twee kinderen. De tijd van vele nachten aan het water is met een familiebestaan wat naar de achtergrond verhuist maar niet minder betrokken bij alles wat betreft het karpervissen.

Visscherlust Waalwijk heeft een aantal mooie wateren in eigen beheer, wat best uniek is en belangrijk is voor de karpervissers binnen de vereniging. Een goed beheersplan is essentieel om te zorgen dat de komende jaren de wielen voldoende potentie bieden onze karpervissende leden.

Daarnaast draag ik graag een steentje bij aan het helpen van het team wat de karperafdeling binnen Visscherslust is gestart; Roeland Verhoeven en Corné Klop die drie jaar geleden zijn begonnen en inmiddels aardig wat bereikt voor Visscherslust en de wateren in de Gemeente Waalwijk (Surf vijver en de Roeivijver). Dit steun ik enorm en heb er erg veel zin in! Tot ziens aan de waterkant!