DIEFSTAL & VANDALISME

Zaterdag, 6 mei 2023

Als vereniging wil je een aantal zaken goed regelen voor je leden. Zo hebben we een paar weken geleden bordjes geplaatst langs al onze wateren. Zo kan iedereen zien dat dit water onder beheer valt van onze vereniging waar wij trots op zijn.

Maar tot onze spijt hebben wij moeten constateren dat enkele vandalen inmiddels een tweetal bordjes van de palen hebben gestolen. Of dit is gebeurd vanuit verveling, vandalisme of wat dan ook, erg jammer dat dit zo gebeurt. Deze bordjes kosten een hoop geld en waar ieder lid van Visscherslust aan meebetaald.

Mocht iemand wat gezien hebben dan komen wij daar graag mee in contact!

Houd het aan de waterkant netjes, geniet van het vissen maar laat de omgeving wat het is. Blijf van andermans spullen af!

Bestuur HSV Visscherslust