Bijzondere Algemene Ledenvergadering 8 januari 2024

Woensdag, 20 december 2023

Beste leden, omdat de wetgeving in Nederland omtrent de statuten van verenigingen de afgelopen jaren is aangepast (WBTR-wet) moeten wij als vereniging met ingang van 1 juni 2025 daar ook aan voldoen. Daarom hebben wij nieuwe statuten opgesteld en deze door een notaris laten controleren. Deze concept-notulen kun je op onze pagina inkijken.

Deze statuten moeten door de algemene ledenvergadering van onze vereniging worden goedgekeurd voordat ze in werking kunnen treden. Daarom organiseren we daarvoor een Bijzondere Algemene ledenvergadering.

Concept statuten HSV Visscherslust 2024
HIER kunt u de concept statuten inzien

Bijzondere Algemene ledenvergadering HSV Visscherslust
Datum: maandag 8 januari 2024
Aanvang vergadering: 20:00
Locatie: de Paardenvriend, Drunenseweg 23, Waalwijk.

1.Opening
2.Bespreken van aangedragen punten over de concept statuten vanaf 2024 voor HSV Visscherslust
3.Stemming over het goedkeuren van concept statuten
4.Sluiting